Tootegrupid

Müügitingimused

Veebipoe Arte.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Scanimpex (registrikood 10982613), asukohaga Vana-Aaviku tee 11, Rae vald, 75305 Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.  Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Soovi korral saad toodete koguseid muuta hiljem ka ostukorvis. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Smartposti või kulleriga tellides on oluline märkida andmetesse mobiiltelefoni number. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Pane tähele, et e-pood kuvab ka laost otsas tooteid - neid ostukorvi lisada ei saa. Kui Teid mõni toode huvitab, mis hetkel laos otsas, siis palun helistage või saatke e-mail [email protected] ja saame täpsustada kauba saabumise aja.

Saada tellimus. Sellest hetkest loetakse tellimus esitatuks. Pärast tellimuse saatmist tuleb Teile e-mailile Tellimuse kinnitus (kontrolli vajadusel ka oma rämps-posti kataloogi).

Juhul kui soovid peale tellimuse saatmist midagi veel muuta või täpsustada, saada sellekohane teade [email protected]

Tasumine ja makseviisid

Tellimuse eest saab tasuda läbi pangalingi või panga ülekandega - selgituseks märkida tellimuse number. Vajadusel väljastame ülekande sooritamiseks arve (nt riigiasutused jms) - arve soovi palume märkida tellimust esitates kommentaaridesse. Ostu eest tasumiseks on aega 3 ööpäeva - pärast seda tühistab laosüsteem automaatselt tellimuse (st pärast 3 ööpäeva ei saa me tagada soovitud toodete olemasolu). Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse jàrgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, kokkuleppel tellijaga ka Läti ja Leedu. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tarneaeg

Tellimuse saadame teele 3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kauba toimetame kohale kasutades SmartPosti teenust, kuller teenust või Eesti Posti pakiteenust postkontorisse või Post24 pakiautomaati. Juhul kui valisite transpordiks Tulen ise järele, teavitame Teid kauba komplekteerimisest e-posti teel. Valides kättesaamiskohaks Tartu kaupluse, võib paki kohalejõudmine võtta aega kuni üks nädal. 

Talvel miinuskraadidega on paljudel toodetel (nt värvidel) oht saada välistingimustes olevates pakiautomaatides külmakahjustusi. Sellistel juhtudel on soovitatav valida mõni muu transpordi lahendus. Müüja jätab õiguse vahetada vastav kohaletoimetamise viis või pikendada tarneaega, kui on alust arvata, et tooted võivad saada ilmast tingituna kahjustada.

Kui kaup on kohale jõudnud, väljastab postiasutus vastava teate. Kuller kooskõlastab kättetoimetamise aja eelnevalt telefoni teel. Kui kulleril pole võimalik pakki üle anda (adressaat pole kättesaadav), viiakse pakk lähimasse postkontorisse ning sealt tuleb pakk ise ära tuua.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks saata avaldus ettevõttele Scanimpex OÜ e-postile: [email protected], kus on ära toodud järgnev info:

  • Ostja ees- ja perkonnanimi
  • tagastatav toode
  • arve number
  • pangakonto number, kuhu raha tagasi kanda

Tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. 

Müüja tagastab tellijale tellimusest taganemise või kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tellimusest taganemisest või tagastatud kauba kättesaamisest, osundatud pangakontole.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata kahe kuu jooksul alates tellimuse kättesaamisest e-kirjaga aadressile [email protected] või helistada telefonil +372 53095577.  Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon on sõltumatu ja erapooletu üksus, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisi lepingust tulevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi. Tarbijavaidluste komisjoni pöördumine ja edasine menetlus on tarbijale tasuta. Tarbijavaidluste komisjon asub aadressil Endla 10A, 10122 Tallinn e-post: [email protected], telefon 6201707, veebileht https://komisjon.ee/et